+36 30 979-3108
H-CS: 11-21, P-SZ: 11-22, V: 11-21

Társasjátékaink

A Dixit ( az Év Játéka lett 2010-ben)

A Dixit egyszerű szabályú partijáték. Nagyjából olyan képességekre van hozzá szükség, mint a Tabuban, csupán sokkal komolyabb taktikai ráérzéssel. Mindenki kap a kezébe hat darab nagyméretű kártyát, rajtuk festményekkel. A kezdőjátékos kiválaszt a kezében levők közül egyet, kitalál hozzá egy mondatot, amely a képre jellemző, de mégsem túl nyilvánvaló. Mindenki más is kiválaszt egy képet a kezéből, amelyre szerinte illik az adott mondat. Majd felfedjük a lapokat, és a mesélőn kívül mindenki szavazhat, hogy melyik képet választotta a mesélő. Főleg nagyobb csapatoknak ajánljuk, de a letölthető szabályváltozatokkal akár ketten is élvezetes lehet!

Keltis

Egy Reiner Knizia-játék a kötélidegzetű gyűjtögetőknek!

A játékosok lapok kijátszásával próbálják a figuráikat az öt különböző színű úton minél messzebb juttatni. A soron lévő játékos pontosan egy kártyát játszhat ki, és egy lapot húzhat a pakliból. Minden úthoz csak a megfelelő színű kártyákat lehet kijátszani, ráadásul vagy csökkenő, vagy növekvő sorrendben. A figura minden lerakott kártyalap után egyet léphet az azonos színű úton. Minél előrébb kerül valaki a bábujával, annál több pontot kap a játék végén. Minden játékosnak van egy bábuja, ami kétszer olyan magas, mint a többiek. Az ezzel a bábuval elért pontszám a játék végén duplán számít. A játékosok továbbá azon is igyekeznek, hogy ahhoz az úthoz, amelyiken a nagy bábujuk van, sokáig várjanak a kártyák lerakásával, ugyanis így több és talán egymás melletti kártyákat tudnak összegyűjteni, és végül egymás mellé rakni. A pályák felénél különleges lapok vannak. Ha valaki ezekre lép rá, annak különböző előnyei származnak belőle. Némelyek azonnali győzelmi pontot adnak, másokkal még egyet lehet lépni valamelyik bábuval, míg a harmadik nagy csoport a „kívánság-kövek”, amikhez ha elegendő lapot gyűjtünk, a játék végén nem kapunk mínusz pontot.

A Keltis egy olyan játék, ahol a játékosok idegeinek kötélből kell lenni. Egyrészt mindenkinek hosszú sorozatokat kell gyűjteni, másrészt ezeket a sorozatokat a megfelelő pillanatban ki is kel játszani, hogy a játékosok learathassák a gyűjtögetésük gyümölcsit.

Identity

A játékot 2-6 fő 13 év feletti személy játszhatja

Ez egy olyan, felnőtteknek készült társasjáték, amely egyedülálló a piacon, mert amellett, hogy önismeretet mélyítő, önfejlesztő hatása van, a játékosok pszichológiai tudását is bővíti a háttérmagyarázatok által, a kommunikációs szabályok alkalmazása pedig hozzájárul kommunikációs kultúrájuk, érzelmi intelligenciájuk fejlődéséhez. Játékos formában, a szabályok által védetten, és alkalmas keretek között egy mini önismereti és kommunikációfejlesztő tréning, aminek vezetéséhez nincs szükség szakképzett trénerre, csak egy önként vállalkozó játékmesterre, aki felügyeli a szabályok betartását. Ez a játék oldott keretek között teremt lehetőséget önismeretünk mélyítésére, lélektani tudásunk bővítésére. Meghitt bensőséges légkört teremt és közelebb hozza egymáshoz a játékosokat. Családoknak, baráti társaságoknak, de akár a frissen ismerkedőknek is feltöltődést nyújtó szórakozás. Igényes megjelenés, praktikus – „minden egyben” kialakítás. 290 feladatkártya, 6 üvegkavics bábu, 1 dobókocka

A kártyák A játékban 7 féle feladat kártya, és 5 fajta úgynevezett szabálykártya van. A 7 féle húzható feladat kártya különböző témájú feladatok köré csoportosul, míg az 5 féle szabálykártyából 3-3 darabot kapunk a játék elején, ezeket felhasználva passzolhatunk, vagy módosíthatunk a játékmeneten. A Bölcsesség kártyákon idézeteket találhatunk, segítségükkel feltárhatjuk, hogyan jelennek meg a bölcsességek életünkben. A Lélekerő kártyák azokat a pozitív élményeket hívják elő, amikor továbbléptünk egy nehézségen. Az Öröm kártyák sikereinket, boldog pillanatainkat tudatosítják bennünk. A Teremtés kártyák mindig a jövőre irányulnak, jövőbeni feladatainkról, vágyainkról szólnak. A Szeretet kártyák a szeretet-tisztelet témakörét járják körbe. A Megoldás kártyák a ránk váró feladatokról szólnak. A Visszajelzés kártya húzásakor valamelyik játékostársról lehet intuíció, vagy tapasztalat alapján pozitív visszajelzést adni, adott témában. A szabályok A játék során a szerencse és saját szándékunk egyaránt befolyásolja, milyen kártyát húzunk. A kártyán lévő önismereti feladatokat el kell végezni. A játékban nagyon jól összeválogatott feladatok vannak. A játék keretét alkotó szabályok önismereti csoportokból lehetnek ismerősek: "Ne kritizáld a másikat. Hagyd hogy megnyíljon, ne tanácsokkal segítsd, inkább elfogadással. Stb."

Rök

A játékosok rúnajelekkel vésett, festett, egyedi varázskavicsokat dobnak az asztal közepére, és igyekeznek villámgyorsan minél több összeillő párt begyűjteni közülük. Még fontosabb, hogy az ellenfelünk különleges kövének párját megtaláljuk, mert ha ez sikerül, az ő ugyanilyen színű, már begyűjtött köveit megkaparinthatjuk. Az nyer, aki végül a legtöbb rúnakavicsot birtokolja!

Coyote

A Perudo vidámságát idéző kártyajátékban a tollszerű lapokat az indiánok a fejpántjukba illesztik. Így mindenki látja a többiek lapját – csak a sajátját nem! Így kell megtippelni, hogy legalább mennyi az összes játékos fején lévő tollak összértéke. Ha játékostársunk elfogadja a tippet, neki kell nagyobbat mondania, míg ha nem, akkor akinek nem volt igaza, tomahawkot kap a fejpántjába…!

Cubulus

Ebben a 2-3 fős absztrakt logikai játékban egy kockarács és néhány golyó játssza a főszerepet. Minden játékosnak van egy saját színe (két játékos esetén akad egy semleges szín is), és az ilyen színű golyókból próbálnak valamilyen négyzetet összerakni a térbeli pályán. A már bent lévő golyók helye és sorrendje változtatható, így folyamatosan alakuló pályához kell alkalmazkodniuk a játékosoknak.

2-3 fő, 8 éves kortól, 15 perc
Könnyen elsajátítható szabályok
Többlépéses előre gondolkodást igényel
Legjobb absztrakt játék díj nyertese a 2011-es UK Games Expo-n

Quoridor

Útvesztő a fatáblán. Izgalmas és eredeti ötlet, esztétikus kivitelben.
2 vagy 4 játékos barangolhat bábuival a táblán, bizonyos szabályokat betartva.
A cél: átjutni az ellenfél kezdővonalára, kikerülve az időközben táblára helyezett akadályokat.
Aki először ér célba, az a játék nyertese.

Pylos

Ötletes társasjáték, igényes fa kivitelben, asztali és utazó változatban is.
Építsünk golyókból piramist! Ketten játszhatják, 15-15 golyóval. Az egyiké a sötét golyó, a másiké a világos. A 30 db golyót felváltva kell felhelyezni a táblára, előbb az üres lyukakba, majd a már fenn levő golyókra, piramist alkotva. A játék nyertese az, akinek golyója kerül a piramis tetejére.

Ki nevet a végén

A Ki nevet a végén egy közismert táblajáték. A játékot 2-4 játékos játszhatja egymás ellen. Minden játékosnak megvan a saját színe.
A játék célja a saját bábuk eljuttatása a kezdőmezőről a célmezőre, kockavetéssel. A kockavetés felváltva történik. Amint a játékos sorra kerül, eldobja a kockákat, majd bábujával menetirányba a dobott pontszámnyit lépi.
Ahhoz, hogy egy bábut a játékmezőre hozhass 6-ost kell dobnod és ezáltal még egyszer dobhatsz. Ha nincs már bábud a játékmezőn, akkor 3-szor dobhatsz egymás után. Megengedett a saját és az ellenfél bábuját átugrani, ám átugráskor ezek a mezők is számítanak. Ha egy olyan mezőre lépsz, amelyen már az ellenfeled bábuja áll, kiütheted ezt. A kiütött bábu visszakerül a házba. Ha sikerül elsőként a saját bábukat a célmezőbe juttatnod, megnyerted a játékot.

Egyéb játékok

Ezeken kívül a következő játékokat találhatod meg nálunk : Solo, Uno, Magyar kártya, Francia kártya, Sakk, Malom-Dáma, Ötödölő, Görgi, Marokko, Jenga.

A játékaink sora folyamatosan bővül,a te Véleményed, kívánságod is fontos nekünk, tehát ha van ötleted, mivel bővitsük a repertoárt ne habozz, írj üzenetet nekünk!